Forum Grupy Rekonstrukcji Fantastycznej Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Slava: Przebudzenie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Sen




Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: oln/wro

PostWysłany: Pią 0:00, 01 Sie 2008 Powrót do góry

Witam!

Chciałbym poinformować, że organizujemy larpa w świecie Warhammera (generalnie fabuła, mechanika i większość NPCów już jest). Odbędzie się on 23 sierpnia w lesie za Jarotami (ot, odmiana od CEIKu). Akredytacja nie powinna przekroczyć 5 złotych (paski, posiłek, rekwizyty).

Wstępu fabularnego nie ma jak na razie, bo nikogo nie natchnęło... (przy zgłoszeniu postaci każdy dostanie wstęp do swojej roli). Mechanike wrzuce po weekendzie jak reszta ekipy dokładnie ją przejży, potem wy sobie ją dokładnie przejżycie. Wink

Przechodząc do sedna, poszukujemy ludzi, którzy chcieliby zagrać:

- Imperium (3 pięcioosobowe oddziały, kapitan, kapłan Sigmara, medyk)
- Chaos i inne Zuo (po konkrety na mail)
- 2 drużyny poszukiwaczy przygód, najemników i innych tego typu zbieranin (około 5 osób - drużyny kreujecie sami, wyślijcie nam pomysł, a pomyślimy razem, zaznaczam tylko, że nie będziemy zgadzać się na spellcasterów)

W przypadku, gdy liczba chętnych będzie większa niż założyliśmy, to pomyślimy nad jakimiś innymi grupami, ale z założenia ma być to mały larp, bo nie wiemy jak poradzimy sobie z jego organizacją.

mail kontaktowy: [link widoczny dla zalogowanych]
gg: 1485863 / 5736248

Zdravim


***


Mechanika Slava1.0 - za dużo sie nie zmieni, ale pewnie sie coś zmieni, tak wiec wersja roboca Wink


Paski Życia i leczenie obrażeń
Standardowo postać ma 2 paski życia, wyjątkiem są tu tylko krasnoludy (3 paski), ich ilość można zwiększyć wykupując odpowiednią zdolność, przez posiadanie mutacji Chaosu, albo przez działanie czaru.

Postać z 2 paskami jest uznawana za zdrową, jeżeli zaś posiada 1 pasek jest już ranna. Nie może ona biegać, a rany należy opatrzyć (5 minut pracy postaci posiadającej pierwszą pomoc), w przeciwnym wypadku po 2 godzinach traci ona pasek, który jej został i przechodzi automatycznie w stan ciężko ranny. Ciężko ranna postać (bez pasków) pada na ziemię i nie może poruszać się o własnych siłach, stan taki trwa pół godziny, po czym postać umiera. Ciężko ranną postać również można opatrzyć (trwa to jednak dłużej i wymaga większych zdolności – 15 minut), po opatrzeniu ciężko rannej postaci, nie można jej przenosić przez najbliższą godzinę, podczas której ranny dochodzi do siebie i dostaje pasek życia, z tym paskiem jest ona traktowana jako ranna, jednak jest już traktowana jako opatrzona.

Leczenie obrażeń za pomocą magii jest zdefiniowane w opisie czaru.



Zbroja
Postać może posiadać zbroję, która zapewnia jej dodatkową ochronę w postaci Pasków Zbroi.
Podczas walki są one tracone jako pierwsze i „regenerują” się one po skończonej potyczce (paski zbroi zdejmuje się tylko wirtualnie - gracz zapamiętuje ile ich utracił). Ich ilość jest uzależniona od posiadanej zbroi:
Lekka – 1
Średnia – 2
Ciężka - 3



Walka i obrażenia
Walka odbywa się w czasie rzeczywistym, z użyciem bezpiecznej broni, która została dopuszczona do gry. Jedno trafienie, powoduje utratę jednego paska (życia, albo zbroi), chyba, że na postać działa jakiś czar, albo posiada ona jakąś specjalną zdolność.

Podczas walki zabronione są ciosy w szyję i przyrodzenie, ciosy w głowę są dozwolone, jednak należy je wykonywać BARDZO delikatnie i najlepiej sporadycznie, jeżeli ktoś będzie notorycznie z całej siły uderzał w głowę, to zostanie stosownie ukarany.

Walczyć można odpowiednio zabezpieczoną bronią, która dostała atest, dozwolone są cięcia, chyba, jednak, jeżeli broń zostanie uznana za wystarczająco bezpieczną (jej właściciel przeżyje testy), to dostanie atest również na pchnięcia (jednak miło by było, gdyby były one wykonywane delikatnie).
Broń strzelecka jest dozwolona i są tu dwie opcje. Mały naciąg broni + dobrze zabezpieczone strzały (tak jak w przypadku pchnięć zostaną przetestowane), pozwolą strzelcowi na normalne strzelanie, albo strzelanie za pomocą rzucania workami z ryżem.

Wroga dobija się poprzez odegranie dobicia i zadeklarowanie: „Dobijam”.
Tworzenie postaci i umiejętności
Póki co nie ma tworzenia postaci standardowego, czyli pula punktów i wykup umiejętności. W zamian za to, gracz dostaje postać mechanicznie gotową z możliwością wybrania dodatkowych umiejętności zaproponowanych przez organizatorów, gdy będzie posiadała ładny strój pasujący do konwencji i odgrywanej postaci.


Walka bronią …
Odpowiednio sztyletami, jednoręczną, dwuręczną. Wyjaśniać chyba nie trzeba.

Oburęczność
Pozwala na używanie dwóch broni jednoręcznych

Pierwsza pomoc
Umiesz stabilizować stan Rannych postaci. Musisz posiadać bandaże

Medyk
Umiesz stabilizować stan Rannych i Ciężko Rannych postaci. Tak jak powyżej, też musisz mieć bandaże.

Odporność na trucizny
Nie trzeba tłumaczyć

Odporność na ogłuszanie
Też chyba jasne

Odporność na chaos
Jak wyżej.

Tortury
Pozwala torturować postać, przy obecności jednego z organizatorów, który po odegraniu przez gracza scenki określa ile informacji udało się z torturowanego wyciągnąć.

Hipnoza
Pozwala raz dziennie na zadanie 3 pytań postaci, na które musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą, przy użyciu słów: Tak; Nie; Nie wiem

Alchemia
Umożliwia postaci ważenie mikstur.

Magia, Kapłaństwo, Gusła
Opisane dalej.

Twardziel
Gdy jest ranny, może biegać, gdy jest ciężko ranny nie traci przytomności, może chodzić, ale nie walczyć, ponadto jako ciężko rannego, gdy otrzyma cios, to jest taki cios traktowany jak dobicie.

Żywotność
Dodatkowy pasek życia

Akcje niestandardowe
Oprócz normalnej walki, rozmów, itp. Gracze mogą również ogłuszać inne postacie, podrzynać im gardła, dusić itd.

Ogłuszenie
Trzeba podejść do postaci od tyłu i uderzyć klepnąć ją w bark mówiąc: „Ogłuszam”.
Taka postać o ile nie jest odporna na tą akcje, pada na ziemię i jest nieprzytomna przez
10 minut.

Skrytobójstwo.
Tak jak w przypadku ogłuszenia trzeba zajść postać od tyłu, jednak w tym wypadku trzeba pokazać ofierze broń i powiedzieć: „Zabijam”. Ofiara tej akcji umiera.

Kradzież
Przed wykonaniem tej czynności skonsultuj się z kimś z Organizatorów, on zadecyduje, czy musisz ukraść cały przedmiot (np. broń, skrzynie), czy tez nakleić na nią czarny pasek. W pierwszym przypadku po prostu zabierasz (jak Ci się uda) tą rzecz. W drugim Org zabiera tamtej postaci oblepioną rzecz po kilku minutach, po czym przekazuje Ci ją, albo zostawia w umówionym miejscu. Postać okradziona NIE MOŻE śledzić Orga i patrzeć gdzie org zostawia przedmiot, albo, komu go daje. Najlepiej, jeżeli po akcji zniknie z danej lokacji.

Inne akcje
Jak ktoś chce zrobić coś nie ujętego w mechanice to niech skonsultuje to z Orgiem, a ten zdecyduje, czy jest to wykonalne.




Magia, gusła, kapłaństwo
Niektóre postacie posiadają takie zdolności, normalnym odruchem gracza gdy dostanie się pod wpływ jakiegoś czaru, jest to, że kłuci się z nieszczęsnym magiem i mimo tego, że nie ma pojęcia jak ma działać czar, robi to. Dostęp do opisanych rytuałów, czarów, modlitw i innych tego typu rzeczy mają TYLKO czarujący i Orgowie, więc jeżeli mag wypowie inkantacje krzyknie PAX, i powie co następuje (np. Czesław, który gra czarnoksiężnika chaosu, walczy z Jankiem i Mietkiem – wojownikami, krzyczy: „Panie przemian spraw, by moi wrogowie ujrzeli twą potęgę i by ogarnął ich strach, PAX!”, to Janek i Mietek, przyklękają, a Czesław wyjaśnia im: „Ujrzeliście przerażającą wizję, zesłaną przez Pana przemian, ogarnia was paniczny strach i musicie uciekać tak długo, aż stracicie mnie z pola widzenia”, to Janek i Mietek, którzy mimo tego, że odgrywają wielkich kozaków muszą uciekać, gdy Czesław upewniwszy się, że wszyscy zrozumieli, powie „Po Paxie”. Wyjątkiem byłoby, gdyby np. Janek, będąc Rycerzem Graala, albo Czempionem Khorne’a, był na strach odporny, jednak musiałby poinformować o tym Czesława. Magię będą posiadały takie osoby, u których nie będzie żadnego nadużywania mocy itp. i ogólnie postaramy się utrzymać LARP’a w klimacie low magic.

Jeżeli postać jest pod wpływem jakiegoś czaru, albo innego rytuału czy błogosławieństwa, wchodząc na pole walki informuje o tym oponentów (jeżeli jest za duży bajzel, to krzyczy PAX i informuje podczas niego).


PAX
Prawo do wykrzyczenia PAXu mają tylko Orgowie i postacie do tego upoważnione.
Podczas PAXu gracze musza przyklęknąć i nie odzywać się bez powodu, nie mogą one wymieniać się przedmiotami, przemieszczać, sprawdzać inkantacji, wyjmować mikstur itp.
PAX jest czasem na przekazanie graczowi efektu czaru, na zdjęcie zaległych pasków życia i ewentualną konsultacje czegoś z Orgiem.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Sen dnia Czw 21:46, 07 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kuba




Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 0:29, 01 Sie 2008 Powrót do góry

Ile trwałby ten LARP? Jednodniowy, dwudniowy, 3dniowy...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sen




Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: oln/wro

PostWysłany: Pią 10:31, 01 Sie 2008 Powrót do góry

Jednodniowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
manero




Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Waterdeep

PostWysłany: Pon 15:33, 04 Sie 2008 Powrót do góry

Nikt nie jest zainteresowany?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kiundolf
Allenstern ORG



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 189 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:31, 04 Sie 2008 Powrót do góry

ja jestem, Grzesiek turniej odwolany wiec mozesz na nas liczyc (na mnie i na Sowe)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kuba




Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 21:54, 04 Sie 2008 Powrót do góry

Myślę, że też się pojawię Smile wraz z moją Agnieszką


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lirien




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Mazur

PostWysłany: Śro 23:32, 06 Sie 2008 Powrót do góry

Zapewne też się zjawię i zapewne też nie sama Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Leonidasas




Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 74 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 23:47, 06 Sie 2008 Powrót do góry

Z jakiej prowincji mają być ci żołnierze??(mogę załatwić pięciu żołnierzy z Averlandu + kapitan w mojej skromnej osobie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sen




Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: oln/wro

PostWysłany: Wto 12:35, 19 Sie 2008 Powrót do góry

Imperium pilnie poszukiwane - z jeden oddział chociaż, moze byc nawet najemny. Pisać na Gadu. Reszta ról jest obsadzona.


Akredytacja będzie wynosić 1 - 2złote (miksturki i paski), żarcia nie będzie, więc każdy proszony jest o wzięcie ze sobą jakiś kanapek i wody.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sen dnia Czw 15:22, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Sen




Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: oln/wro

PostWysłany: Czw 15:02, 21 Sie 2008 Powrót do góry

Spotykamy się w sobotę o godzinie 9 rano na pętli 21, 25 na Jarotach. Punkty charakterystyczne to: Pub "U Kanta", Dojo Aikido z federacji AAI Polska (duzy napis AIKIDO, po prawej stronie ulicy jadąc autobusem). Czekamy 15 minut na ewentualnych spóźnialskich i ruszamy w teren. W razie większego opóźnienia dzwonić na numer: 694972025.

Akredytacja będzie wynosić 1-2zł, na miejscu wam powiemy, więc weźcie ze soba dwójke Wink

Osoby grające alchemików, mają mieć swoje pojemniki na mikstury.

Karty postaci i paski dostaniecie na miejscu.

Najprawdopodobniej będzie padał deszcz, więc weźcie to pod uwagę przy strojach.

Spotkanie jest nieoficjalne i bawimy się jak przysłowiowe "dzieci w lesie".



Jak jakieś pytania to pytać na gadu.
Zdravim Sen


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sen dnia Czw 15:21, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Fensir




Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 280 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Czw 15:06, 21 Sie 2008 Powrót do góry

Laughing
Lepiej popraw tą zgodę, bo na razie i tak jak coś się komuś stanie mogą zwalić na Ciebie/Was


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azgarth




Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:00, 15 Gru 2008 Powrót do góry

Cytat:
Mały naciąg broni + dobrze zabezpieczone strzały (tak jak w przypadku pchnięć zostaną przetestowane), pozwolą strzelcowi na normalne strzelanie, albo strzelanie za pomocą rzucania workami z ryżem.


Jak dla mnie tylko pierwsza opcja ma jakikolwiek sens.

Cytat:
Skrytobójstwo.
Tak jak w przypadku ogłuszenia trzeba zajść postać od tyłu, jednak w tym wypadku trzeba pokazać ofierze broń i powiedzieć: „Zabijam”. Ofiara tej akcji umiera.


Wiele z tego co się zdarzyło, zostało zatracone, bo nie żyją już ci, którzy o tym pamiętali...

Powiem krótko - PRZEMYŚLCIE TO JESZCZE RAZ.





Zamykam, bo co było a nie jest nie pisze sie w rejestr.

Sen


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)