Forum Grupy Rekonstrukcji Fantastycznej Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Umiejętności posługiwania się bronią Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Karasu
Ojciec Założyciel



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 244 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Allenstern

PostWysłany: Czw 23:38, 17 Sie 2006 Powrót do góry

Zresztą to tak jak w życiu - nikt nie ładował w czasie walki wręcz. Strzelało się raz (pomnożyć przez liczbę posiadanych pistoletów Wink ) a potem za broń i walka wręcz.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
draegg
Administrator



Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 492 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: KKK oddział w Łodzi

PostWysłany: Pią 4:43, 18 Sie 2006 Powrót do góry

Uwaga: na stronie Allensternu [link widoczny dla zalogowanych]
pojawiła się w dziale TWORZENIE POSTACI nowa umiejętność skrytobójczy cios.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draganor
Gość





PostWysłany: Pią 8:39, 18 Sie 2006 Powrót do góry

Mam pytanko:

Czy postać nie znająca się na walce bronią, lub mająca o niej nikłe pojęcie ma rację bytu w świcie LARPa? Czy liczy się głównie sprawność w walce, celność w rzucaniu woreczkami itp.?

Uważam po prostu, że spędzający młodość nad księgami mag nie miał czasu na naukę fechtunku, cyrulik noża używa jedynie do siekania ziół, medyk do cięcie wnętrzności (w sensie - operacji, oczywiście Wink), to samo dotyczy jeszcze paru innych koncepcji postaci.
Cin




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z nikąd

PostWysłany: Pią 10:56, 18 Sie 2006 Powrót do góry

Tak na zdrowy rozum- nie musisz się przecież pchać do ludzi z bronią i walczyć....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Karasu
Ojciec Założyciel



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 244 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Allenstern

PostWysłany: Pią 11:10, 18 Sie 2006 Powrót do góry

To nie jest gra oparta na Wahrammer Fantasy Battle. W filmiku jest dużo walki, ale zwróćcie uwagę, co pokazuje się w trailerach filmowych - długie dochodzenia? Godzinne rozmowy? Nie. Więc i tu nie sugerujcie się tak wściekle.

Fakt, że zaliczyliśmy kilka lat w bractwie też nie świadczy o tym, że jesteśmy maniakami walki. Taki turniej to jedna bitwa, może turniej bojowy, łuczniczy... A poza tym całe mnóstwo spotkań z ludźmi, rozmów przy ognisku, zawierania znajomości itp. Tyle, że to nie jest tak widowiskowe i medialne.

Absolutnie nie nastawiamy się na siłowe załatwianie spraw. Przeciwnie. W końcu żeby się pookładać "sztachetami" nie trzeba się przebierać, wystarczy skoczyć na godzinkę do lasu... A tu chodzi o przygode, o opowieści, intrygi, o bohaterów i ich losy...

W podręcznikach przeważnie też jest rozbudowany rozdział o walce. A przecież nikt nie broni w ogóle nie walczyć przez kilka sesji...

To tyle refleksji Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
aileen




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: skądinąd

PostWysłany: Pią 11:19, 18 Sie 2006 Powrót do góry

Cytat:
A poza tym całe mnóstwo spotkań z ludźmi, rozmów przy ognisku


Pyt. 1 podstawowe: Jest szansa na ognisko? Razz
Pyt. 2 - Czy gra również będzie sie toczyć w nocy, to znaczy czy będzie można w nocy "pogrywać" między postaciami i czy będzie to miało wpływ na II dzień gry?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Narghul
Ojciec Założyciel



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 590 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: ...

PostWysłany: Pią 11:27, 18 Sie 2006 Powrót do góry

nie zakladalismy nocnych rozgrywek z jednego prostego powodu - teren gry nawet w dzien nie nalezy do zbyt jasnych niemowiac o nocy Smile zreszta sami zobaczycie Smile poza znalezienie was w tym lesie w nocy graniczyc bedzie z cudem.
ognisko hmmm zobaczymy co da sie zrobic ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Thjazjan
Allenstern ORG



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 388 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: z daleka

PostWysłany: Pią 12:29, 18 Sie 2006 Powrót do góry

nocny to raczej tylko z nawigacją satelitarną i lampami halogenowymi,m a drużyny musiały by być powiązane linami
a tego nie przewidujemy Wink

idąc w nocy drzewa widac dopiero z 3 metrów Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Caern
Ojciec Założyciel



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Allenstern

PostWysłany: Pią 15:41, 18 Sie 2006 Powrót do góry

aileen napisał:
Pyt. 1 podstawowe: Jest szansa na ognisko? Razz


Niestety szans nie ma. Dyrekcja lasów traktuje las jak swoją prywatną własność i nawet w miejscu przeznaczonym na ognisko, gdzie będą cały czas ludzie (czyli karczma) zabraniają. Niestety.

aileen napisał:
Pyt. 2 - Czy gra również będzie sie toczyć w nocy, to znaczy czy będzie można w nocy "pogrywać" między postaciami i czy będzie to miało wpływ na II dzień gry?


Wszelkie nocne działania należy zgłosić ORGom po zakończeniu dnia gry. Dokładnie opisać co planujecie, a my rozstrzygniemy jakie będą tego skutki. Niestety ze względu na to, że jest to gęsty i ciemny nocą las, dodatkowo pełny wąwozów, pagórków, urwisk itp. oraz zakaz używania ognia, akcje nocne musimy rozegrać na niby


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rita




Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 3miasto

PostWysłany: Śro 21:28, 23 Sie 2006 Powrót do góry

A co zpiszczelem? Czy mogę blokować uderzenia innej broni drzewcem piszczałki? Biore moją prawdziwą, rekonstrukcyjną Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
paskudny_goblin
Gość





PostWysłany: Śro 22:19, 23 Sie 2006 Powrót do góry

czy postać może na życzenie rezygnować ze stosowania umiejetności "silny cios" (zadając tylko jedno obrażenie zamiast dwóch) i "walka wręcz" (rezygnując z zadawania prawdziwych ran) ?
Caern
Ojciec Założyciel



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Allenstern

PostWysłany: Czw 1:17, 24 Sie 2006 Powrót do góry

Rita napisał:
A co zpiszczelem? Czy mogę blokować uderzenia innej broni drzewcem piszczałki? Biore moją prawdziwą, rekonstrukcyjną Smile


Absolutnie nie!
hakownica, piszczel (czy cokolwiek takiego) może być w grze jako rekwizyt, ale działa jak każda broń palna, więc rzut woreczkiem symbolizuje strzał. W momencie walki należy taki sprzęt odrzucić!!! W walce bierze udział tylko i wyłącznie bezpieczna broń.
Ponadto - po odrzuceniu haka czy piszczela w drugiej ręce nie można mieć innej broni ponieważ są to bronie wymagające obu rąk do strzału. Dopiero po jego oddaniu można łapać inną broń.

paskudny_goblin napisał:
czy postać może na życzenie rezygnować ze stosowania umiejetności "silny cios" (zadając tylko jedno obrażenie zamiast dwóch) i "walka wręcz" (rezygnując z zadawania prawdziwych ran) ?


oczywiście

[edit draegg: dodam tylko, że gracze przed pojedynkiem mogą umówić się, informując o tym sędziego, na inne zasady rozegrania walki np. "do pierwszej krwi" - sprowadzenie przeciwnika do stanu agonii w trakcie pojedynku powoduje (po jego zakończeniu) realną utratę 1 PŻ, czy innej ilości PŻ, na którą się gracze umówili (jednak przy takich umowach nie działa ogłuszenie). Przed ciosem można też zaznaczyć, że nie będzie się używać jakiejś umiejętności czy zdolności, proszę jednak nie robić tego po fakcie.]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 18:01, 20 Wrz 2006 Powrót do góry

Pytanko czy można posiadać 2 pistolety i z nich strzelać czy wymaga to dodatkowych punktów.
jackal777




Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 22:27, 20 Wrz 2006 Powrót do góry

[draegg: ciach...ciach...ciach... ten komentarz do grzecznych nie należał]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
draegg
Administrator



Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 492 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: KKK oddział w Łodzi

PostWysłany: Czw 17:46, 21 Wrz 2006 Powrót do góry

A teraz konkretniej:
na wszelkie pytania dotyczace mechaniki bedziemy mogli odpowiedziec po nowym roku - do tego czasu zamierzamy zamknac prace nad modyfikacja mechaniki, zasadami oraz fabula na przyszly rok.
Do tego czasu mozemy sobie podyskutowac bez udzielania wiazacych odpowiedzi.

Jesli zdazymy wczesniej - powiadomimy Was o tym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)