Forum Grupy Rekonstrukcji Fantastycznej Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Anima: Beyond Fantasy - nabór Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Podtxt




Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z nienacka

PostWysłany: Śro 20:39, 02 Gru 2009 Powrót do góry

Z doświadczenia wiem, że forumowe poszukiwania graczy niczym dobrym nie są, ale RPGowa pustka w Olsztynie wygrała z moją silną wolą.


Anima jest arcyheroicznym systemem który garściami czerpie z kultury japońskiej. Charakteryzuje się dużą ilością mechaniki, dziwacznym światem fantasy rodem z mangi oraz znaczną potęgą postaci graczy już na 1szym poziomie.


Kampania traktowałaby prawdopodobnie o walce o władzę w Galgados.
Muszę zaznaczyć też że nie mam nic wspólnego z bitewniakiem, więc obecność figurkowców Animy mogłaby powodować zgrzyty fabularne.

Zapraszam. Z potencjalnymi graczami się spotkam, pogadam, dam obmacać podręcznik.


W przygotowaniu także kampania Wilkołaka, opcjonalnie mogę prowadzić Klanarchię.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Podtxt




Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z nienacka

PostWysłany: Śro 20:39, 02 Gru 2009 Powrót do góry

Linki, które chciałem wrzucić w poprzednim poście, lecz blokady przeciw botom spamującym mnie powstrzymały.

rpg.polter.pl/Anima-Beyond-Fantasy-c20534 - recenzja, moja własna jak tylko skończy się proces redakcji;
wen-m.deviantart.com/gallery/ - trochę ilustracji ze świata gry;


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wen




Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 23:58, 04 Gru 2009 Powrót do góry

Ludziska, potrzeba was by zacząć sesję!

Podręcznik przejrzałam (co nie znaczy że przeczytałam lub że cokolwiek wiem) i miałabym ochotę zagrać, a dla mnie samej Podtxt nie chce poprowadzić sesyji więc potrzeba jeszcze kilku graczy Wink

Wydaje mi się, że system jest warty chociaż spróbowania. A sami wiecie, że to wszystko zależy od MG w gruncie rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wen dnia Sob 0:01, 05 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kuba




Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 0:40, 05 Gru 2009 Powrót do góry

mogę spróbować... ale "Charakteryzuje się dużą ilością mechaniki" mnie odstrasza trochę szczerze mówiąc - dobre rpg to minimum mechaniki, minimum turlania kostkami i 110% fabuły Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kiundolf
Allenstern ORG



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 189 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 10:34, 05 Gru 2009 Powrót do góry

Cytat:
Anima jest arcyheroicznym systemem który garściami czerpie z kultury japońskiej. Charakteryzuje się dużą ilością mechaniki, dziwacznym światem fantasy rodem z mangi oraz znaczną potęgą postaci graczy już na 1szym poziomie.


Mnie odstrasza wszystko to. arcyheroiczne??? manga?? wiec przychodzi mi do glowy jedno: przerost formy nad trescia i ZERO KLIMATU
ale sa tacy co to lubia, niestety w Poznaniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Podtxt




Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z nienacka

PostWysłany: Nie 12:06, 06 Gru 2009 Powrót do góry

Kuba napisał:
"Charakteryzuje się dużą ilością mechaniki" mnie odstrasza trochę szczerze mówiąc


Dużo się rzuca, dużo dodaje, walki nie trwają krótko. Mechanika (moim zdaniem) jest wzorowana na cyklu Final Fantasy, cechują ją duże liczby i najwyżej przeciętna realistyczność.
Przeczytaj recenzję, może znajdź jakieś opinie na sieci, mogę Ci jakoś podrzucić podręcznik do wglądu. Jak będziesz pewny, zapraszam.


Kiundolf napisał:
Mnie odstrasza wszystko to. arcyheroiczne??? manga?? wiec przychodzi mi do glowy jedno: przerost formy nad trescia i ZERO KLIMATU
ale sa tacy co to lubia, niestety w Poznaniu


Klimat zależy przede wszystkim od MG. Prywatne opinie zostaw na jakiś ogólny temat - ten jest o naborze, więc skoro system Cię odstrasza, nie wiem po co się wypowiadasz.
I co ma do tego Poznań?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wen




Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 12:40, 06 Gru 2009 Powrót do góry

Co do mechaniki... To tak cicho proponuję MG by rzuty do minimum zniwelować. A i może co jakiś czas story telling w walce zamiast kostek?

Wolałabym by mechaniki nie było za dużo (by nie psuła ciągłości fabuły).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Podtxt




Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z nienacka

PostWysłany: Nie 13:04, 06 Gru 2009 Powrót do góry

Napisałem program, dzięki któremu wszystkie rzuty są przeprowadzane w ułamku sekundy, z uwzględnieniem przerzutów, poziomów trudności i innego badziewia. Walki także idą znacznie szybciej.

To taki system, że cały podręcznik jest przesycony mechaniką. Grać bez niej to jak olewać wpływ Chaosu na Imperium, tudzież ograniczać magię w Zapomnianych Krainach. Jeśli wolicie storytelling, może po prostu zagrajmy w coś innego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kuba




Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 15:50, 06 Gru 2009 Powrót do góry

Cytat:
I co ma do tego Poznań?


z całym szacunkiem Podtxt, ale... WSZYSTKO


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Podtxt




Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z nienacka

PostWysłany: Nie 22:01, 06 Gru 2009 Powrót do góry

Ja, z całym szacunkiem, nie mam pojęcia o co z Poznaniem chodzi, więc się nie odzywam :}


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Akashne




Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 400 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Aleksandrya

PostWysłany: Nie 22:50, 06 Gru 2009 Powrót do góry

Podtxt - nie grasz z nami w LARPy, nie wiesz. też ich nie rzumiem, ale trzeba się do tego przyzwyczaić, że Poznań ma do tego WSZYSTKO Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiek




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: ...z piekła rodem.

PostWysłany: Pon 21:55, 07 Gru 2009 Powrót do góry

Takie hermetyczne żarty, jak to w małych społecznościach Wink Tak swoją drogą, to czy wałkowaliśmy już na forum temat wyższości grania z zastosowaniem mechaniki nad graniem zupełnie bez mechaniki? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Akashne




Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 400 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Aleksandrya

PostWysłany: Pon 22:10, 07 Gru 2009 Powrót do góry

nawet jeśli tak, to możemy zacząć. Ale na odwrót, o wyższości grania bez mechaniki nad graniem całkowicie opartym na mechanice - wiesz, tak, żeby się upewnić że tematu nie było ;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Doom




Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 157 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdzieś z Otchłani Oka Terroru

PostWysłany: Pon 23:27, 07 Gru 2009 Powrót do góry

Cytat:
Tak swoją drogą, to czy wałkowaliśmy już na forum temat wyższości grania z zastosowaniem mechaniki nad graniem zupełnie bez mechaniki?

Jeśli tak to zanim do was dołączyłem bo nie przypominam sobie takiej dyskusji Razz

żeby nie było że nie n a temat Wink
Cytat:
a dla mnie samej Podtxt nie chce poprowadzić sesyji więc potrzeba jeszcze kilku graczy

Nie dziw się. "mocno mechaniczne" czy to systemy rpg czy to podejście mg (często oba) oznaczają zwykle dużą ilość walk i nie bojowych testów. Oznacza to ze bez dobrze dobranej drużyny typu słynnej z D&D trójcy wojownik, mag (opcjonalnie kleryk), złodziej nie da się w to grać, tak żeby co chwila nie dostać w mordę tylko dlatego że atrybuty postaci gracza / graczy są ukierunkowane gdzie indziej przez co nie da się zdać prostego testu
W sesjach tych systemów walka to ważny i czasożerny element sesji.
Mimo że sam potrafię być mechaniczny do przesady to jednak tego typu systemy mnie odrzucają
Cytat:
Napisałem program, dzięki któremu wszystkie rzuty są przeprowadzane w ułamku sekundy, z uwzględnieniem przerzutów, poziomów trudności i innego badziewia. Walki także idą znacznie szybciej.

Plus za inicjatywę w tym kierunku, minus za "odgórne" decydowanie o przebiegu walk. Ludzie którzy decydują się na takie systemy kochają kulać kostkami, czesto gesto maja swoje szczęśliwe kostki, osobne do rzutów takich inne owakich itp, zabierz im to a przestaną grać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Akashne




Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 400 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowa Aleksandrya

PostWysłany: Pon 23:44, 07 Gru 2009 Powrót do góry

niektórzy MG też mają takie kostki... ;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)