Forum Grupy Rekonstrukcji Fantastycznej Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 07.10.2012 Kaszmir II - LARP Okupacyjny Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
draegg
Administrator



Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 492 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: KKK oddział w Łodzi

PostWysłany: Czw 9:53, 06 Wrz 2012 Powrót do góry

[Draegg: wrzucam na prośbę użytkownika Vercy]

W imieniu JS2305 Cienie oraz B2 mam zaszczyt zaprosić Was na LARP-a okupacyjnego pt.

Image

Lato 2015r. W wyniku udanej ofensywy wojsk Indyjskich udaje się im wyprzeć z terytorium Kaszmiru całość sił Pakistańskich. Sytuacja ta nie podoba się ani Pakistańczykom, ani tym bardziej Chinom, które nie mogą sobie pozwolić, aby ich główny przeciwnik w regionie odnosił takie sukcesy. Kolejna część walk o ten chyba przeklęty przez Boga kawałek ziemi zbliża się nieuchronnie...

W międzyczasie mieszkańcy Kaszmiru muszą radzić sobie z nową rzeczywistością: Indyjskimi posterunkami na każdej drodze, kontroli i przeszukaniom. W dodatku na forum ONZ wpływają skargi na krzywdy wyrządzane przez siły okupacyjne. W wyniku tego na tereny okupowane zostaje wysłana misja ONZ mająca sprawdzić rzeczone skargi. Dowódca kontyngentu Indyjskiego nie ma więc łatwej roboty: z jednej strony opinia publiczna całego świata, z drugiej Pakistan i Chiny współpracujące razem, aby jak najbardziej zaszkodzić Indiom...

[img]http://c.wrzuta.pl/wi6705/1bae8ce00005eeb84fec8a86/kaszmir_2[/img]


Regulamin imprezy oraz szczegóły zapisów szukajcie na oficjalnym blogu LARP-u: [link widoczny dla zalogowanych]


Zapisy
Zgłoszenia należy kierować na e-mail :

dehammer@tlen.pl
Wszystkie zgłoszenia zostaną potwierdzone meilem zwrotnym. Można też zapisywać się na forach gdzie został ogłoszony Event, jednak takie zgłoszenie nie jest w żaden sposób wiążące i nie zaklepuje miejsca w określonej frakcji. Potwierdzeniem zapisu na imprezę jest wysłanie meila i wpłynięcie opłaty na konto.

Zgłoszenie powinno zawierać:
- Nick, lub nicki zapisywanych uczestników.
- Fabularne imiona i nazwiska uczestników, np. Rajesh Koothropoli.
- Zdjęcie uczestnika, najlepiej zdjęcie zdjęcia z dowodu osobistego lub legitymacji. Zdjęcia będą potrzebne do fabularnych dowodów osobistych, nie są niezbędne, ale urozmaicą zabawę tym którzy je przyślą.
- Stronę do której się zapisuje (indie, cywile, komandosi, wioska, UN).
- Jeżeli uczestnik uważa za stosowne, może też zawierać krótki opis postaci i uzasadnienie przynależności do danej strony, a także zapytania i inne informacje, które są istotne, np posiada żywego wielbłąda i chce go ze sobą wziąć

Koszt uczestnictwa w dniu imprezy to 25zł.
Dla tych, którzy uiszczą przedpłatę na konto do 01.10.2012 przysługuje zniżka na uczestnictwo do 20zł.

Przedpłaty należy kierować na konto:
07 1140 2004 0000 3802 7429 1789
ARKADIUSZ CEZARY SIĘDA


W tytule proszę wpisać nick lub nicki osób, za które się płaci.



Tutaj znajduję się link do tematu z informacjami/pytaniami na temat Kaszmir 2:
[link widoczny dla zalogowanych]

Link do strony Kaszmir 2 na blogspot:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zachęcamy do zapisów do następujących frakcji:

-Wojska Indii-
Wymagane: Beret/Hełm + Mundur (jednolity) w dowolnym kamuflażu

Zapraszamy do zapisywania się do tej strony wszystkich graczy którzy w poprzedniej edycji grali po stronie Indii.
Wszyscy którzy chcą odgrywać i bawić się jako żołnierze hinduscy, mający na celu zdobycie zaufania ludności cywilnej i stabilizacja prowincji Kaszmir.

Oczywiście prócz odgrywania zwykłych żołnierzy którzy będą wykonywać rozkazy dowódcy, pilnować checkpointów, bazy, oraz ambasady - trzeba będzie pomagać miejscowej ludności która po wojnie boryka się z wieloma problemami!

Postacie których poszukujemy:
- Dowódca Sił okupacyjnych
- Zastępca dowódcy
- Gubernator Kaszmiru
- Lekarz wojskowy

-Cywile-
Cywilne ubrania w jasnych kolorach od brązu po biel, Turbany/Pakole/Afganki/Chusty sandały itp. Cywile moga byc zarówno muzułmańscy jak i hinduscy.

Tutaj zapisują się obie strony konfliktu, zarówno Ci gracze którzy w poprzedniej edycji grali po stronie Indii jak i Pakistanu. Dlaczego?

Gracze Pakistanu: Cywile pakistańscy (Muzułmanie) nie mogą się pogodzić z klęską swoich wojsk. Podziemie jest wciąż żywe, i myśli o tym jakby tu odzyskać swoje ziemie. Rewolucja? Demokratyczne wybory? Może ataki terrorystyczne które sparaliżują wojska Indii? A może uda się przekonać opinię publiczną i UN do tego, by ta część tych terenów stała się na powrót Pakistańska?
Gracze tej strony będą aktywnie wspierać partyzantów, pomagać komandosom, kombinować i uprzykrzać życie wojskom Indii jak tylko się da. Oczywiście muszą mieć na uwadze, że w każdej chwili surowa ręka okupanta może spać na ich kark... Ale takie życie rewolucjonisty!

Gracze Indii: Cywile Indyjscy (Hindusi) mieszkają tutaj już od dawna, bądź sprowadzili się tutaj zaraz po zwycięstwie wojsk Indii. Chcą żyć spokojnie, na SWOJEJ ziemi. Wiedzą jednak, że ich sąsiedzi, Pakistańczycy są bardzo niespokojni, knują coś. Jak każdy dobry obywatel wie, na wroga trzeba donosić!
Gracze tej strony będą zbierać informacje i aktywnie przeszkadzać stronie Pakistanu w realizacji swoich celów. Będą przenikać do siatek partyzanckich, sabotować nielegalne transporty broni czy sprzedawać wojsku informacje. Będą też brali udział w budowaniu zaufania między starszyzną wioski oraz wojskami Indii.

Gracze cywilni przy aplikowaniu mogą poprosić o przyznanie dodatkowej profesji takiej jak:

Kupiec - będzie otrzymywał dodatkowe zadania na organizacje karawan.
Przemytnik - będzie otrzymywał dodatkowe zadania na szmuglowanie różnych towarów.
Chemik - ta profesja będzie pozwalała na łącznie różnych składników w celu otrzymania medykamentów czy narkotyków
Zbrojmistrz - dzięki tej profesji, będzie można wykonywać "Karty broni" oraz "Karty amunicji"
Sanitariusz - pozwala ona graczowi podtrzymywać przy życiu rannego do czasu aż nie otrzyma on pomocy medycznej.

Docenimy również waszą kreatywność! Jeśli uznasz, że wymyślona przez Ciebie profesja będzie mogła otrzymać dodatkowe zasady - wyślij swój pomysł razem z aplikacją! Pamiętajcie, ORGowie to wasi przyjaciele

Mały poradnik cywila

Wzór dla Hindusa
Image



Wzór dla Pakistańca
Image



Instrukcje wiązania turbanu:

http://www.youtube.com/watch?v=nkXQZit1DPo

http://www.youtube.com/watch?v=BsWurIIXpyM

[link widoczny dla zalogowanych]


ZAPRASZAMY


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
vercy




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:11, 06 Wrz 2012 Powrót do góry

Dzięki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
korek




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 135 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Skąd: z Północy...

PostWysłany: Pią 20:43, 07 Wrz 2012 Powrót do góry

Raczej małe szanse, że dałbym radę się wybrać, ale zapytać zawsze można - czy konieczne są środki ochrony typu okulary balistyczne i czy można być graczem bez broni?

Informację o akcji zamieściłem także na forum AKMF'u na wypadek, jakby tam zajrzał ktoś kto nie zajrzy tutaj...

Edycja:

Dobra zajrzałem do regulaminu, oto punkt 10:
Cytat:
Wszyscy uczestnicy mają nakaz posiadania i noszenia odpowiednio wytrzymałych okularów ochronnych o wytrzymalości minimum 1J poza strefami Off-ASG. W trakcie rejestracji nalezy okazać okulary organizatorom, w celu ich sprawdzenia.


Zostaje tylko sprawa tego, czy jest sens jechać na taką imprezę bez broni ASG?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez korek dnia Pią 20:47, 07 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)