Forum Grupy Rekonstrukcji Fantastycznej Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Hardkon 2007 - program konwentu Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kula




Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 3miasto

PostWysłany: Śro 16:39, 16 Maj 2007 Powrót do góry

Witam! W imieniu organizatorow, prezentuje program naszego konwentu . Mam nadzieję, że nasza propozycja przypadnie Wam do gustu i pojawicie się latem w Sławutowie. Jesli sami chcielibyscie dołożyć jakiś punkt do programu - jesteśmy otwarci na propozycje . Program jest dość napięty, ale nie na tyle żeby ciekawy LARP się w nim nie zmieścił.

Pełen program na naszej stronie internetowej, w dziale "o konwencie"
warto zajrzeć, bo część punktów programu jest już podlinkowana do szczegółwoych opisów.

Najszybszy kontakt: przez forum, które i ja i Widłak sprawdzamy kilka razy dziennie.

pozdrawiam i zapraszam!

Kula

Hardkonowy program

Sobota 7.7.

10: Akredytacja
Bloodbowl - trup ściele się gęsto. Na dzieńdobry dostaniecie cos naprawdę ostrego. Ekstremalny mutant rugby i darcia pasów! czyli pierwsze starcie w mechanice pasko ryu.
20: Otwarcie konwentu - Wojskowo komisja uzupełnień zarządzi pierwszy apel. Biada maruderom!
CTF: nocna gra terenowa – proste jak konstrukcja cepa. Podkradnij się i wyrwij flagę wrogom z ich terenu. Błoto, krzaki i bieganie po lasach, czyli obowiązują stroje klasy „W”.

Niedziela 8.7.

LARP OTWARCIA - by Latający Dzban, znana - i uznana marka na dobry początek.
Strategia: gra terenowa – kolejna runda z puckonowymi grami terenowymi. Dokładny opis już na stronie
WARsztaty wokalne: part I – nic dodać nic ująć. Poprowadzą to profesjonaliści
WARsztaty aktorskie: part I
Frantic: wieczorny LARP antyczny – herosi, bogowie i śmiertelnicy po raz pierwszy na równych prawach. Tej nocy mity staną się rzeczywistością, a rzeczywistość ułudą.
Niespodzianka nr 11: nocna gra terenowa
Niespodzianka nr 17: nocna gra terenowa

Poniedziałek 9.7.

Zardzewiały Topór presents: LARP fantasy – autorski świat, gra o wyjątkowym poziomie realizmu dzięki użyciu bezpiecznej broni.
Warsztaty aktorskie: reloaded
Warsztaty wokalne: reloaded
Szachy - live! tournament – jedno się nie zmienia. W naszych szachach podobnie jak w oryginale, tylko dwóch graczy musi myśleć. Różnica polega na tym, że walczyć… musi każdy.
Alien: Nocny LARP SF – szybkie przeładowanie karabinu, przyspieszony oddech, wyostrzone zmysły… to nie przygoda z dzierlatką. Chyba, że tymi dzierlatkami będą dzielni, słowiańscy marines.

Wtorek 10.7.

Forgotten Realms: LARP fantasy - uznana marka rodem z Flambergów. Tym razem ekipa z Łodzi przepłynie przez północ, i po drodze zabierze w dobrze znany rpgowcom świat FR na Ścieżki Starych Bogów
Procarze: terenowa gra fantasy - Oblężenie zamku, katapulty, balisty, dzikie plemiona i wiele wiele innych… jedno jest pewne - przejdzie do legendy.
Dominacja: kolejna puckonowa gra gdzie nie potrzebny jest specjalny strój, tylko sprawne mięśnie, wsółdziałanie i odoribna mózgu.
Krzyżacki poker – nocna gra terenowa, opaskowa. Zostań żołnierzem bitwy, która zmieni bieg historii walk o Pomorze…

Środa 11.7.

Legenda: LARP fantasy - niespodzianka nr 23, produkcja: Gdańskie Stowarzyszenie Fantastyki ALKOR
Szare Szeregi: gra terenowa - polska partyzantka vs okupanci. Kotwica znowu zawiśnie ponad ulicami
Dzień Św Rozjebundy (ST. George): chLARP fantasy – czyli pojedynek o włócznie św. Jerzego. Całodniowa batalia w jeden wieczór! Na ile smoków możesz się porwać by żywym dotrwać do rana? Po czyjej stronie straty będą większe?

Czwartek 12.7.

Gra Główna: turnieje profesyjne. Magowie porównają swoją wiedzę i moc. Kapłani pokaża jak wielką łaską obdarzają ich bogowie. Wojownicy zmierzą się w brutalnej walce. Wszystko ku uciesze gawiedzi. No i niebagatelna okazja do załapania kilku przydatnych Punktów Postaci na Grę Główną.

Worms – live! – Jeszcze większe banany, bardziej śmierdzące skunksy i starsze babcie. Najnowsza wersja robali w 2 i 1/2 D.
Gry i zabawy orków – coś dla zwykłych zwyroli. Nie mamy złudzeń… wiemy, że przyjedziecie.
Gra Główna: prolog. Koniec szaleństw. Trochę grozy i powagi.

Piątek 13.7.

Gra główna.

Sobota 14.7.

Gra główna

Oficjalne zakończenie konwentu. Nagrody, wyróżnienia, dyplomy i ordery. Potem już tylko….

Afterkon Hardkonight


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)