Forum Grupy Rekonstrukcji Fantastycznej Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 HARDKON 8:88 time2play / 08.08 - 17.08 Gliśno, woj. Pomorski Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kula




Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 3miasto

PostWysłany: Śro 12:03, 30 Kwi 2008 Powrót do góry

Znudzony tradycyjnymi konwentami?
Nie masz pomysłu na wakacje?
Masz ochotę odwiedzić inne światy?
Lubisz mało spać, grać kilka LARPów i terenówek dziennie? Taplać się w błocie, przedzierać przez krzaki z karabinem, przebierać i walczyć na paski, otulinę, strzelać z ASG?
Chcesz spędzić 10 dni latem, w lesie, nad jeziorem, w towarzystwie legiona popaprańców których też to kręci - tak jak Ciebie?

Zapraszamy na

HARDKON 8:88
Time 2 Play


W programie:
3dniowa Gra Główna w świecie Monastyru
Jedyny w Polsce: LARP z systemem broni na podczerwień „Zoltar
Finał konkursu dla Twórców Terenowych Gier Fabularnych „Złota Brama”: 6 najlepszych gier konkursu w ciągu 2 dni!
Kilkanaście innych LARPów i Terenówek w setingach od fantasty po SF;
Warsztaty teatralne i wokalne;
Koncerty;
Mnogość pobocznych atrakcji, m.in.: chLARP i liga Bloodbowl!

HARDKON
Ograniczenia są iluzją


08.08.08 – 17.08.08 Gliśno koło Bytowa, woj. Pomorskie
Gospodarstwo agroturystyczne „Przystanek Alaska” na jeziorem Kamieniczno
[link widoczny dla zalogowanych]

Akredytacja:
Do 30 czerwca: 50pln
Po 30 czerwca i na miejscu: 70pln

Akredytacja obejmuje: uczestnictwo we wszystkich punktach programu, zakwaterowanie na polu namiotowym, dostęp do sanitariatów przez cały czas trwania konwentu. Impreza tylko dla osób pełnoletnich!

Serwis informacyjny
:
www.hardkon.pl

kontakt:
info@hardkon.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dibbler




Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:46, 18 Lip 2008 Powrót do góry

Sponsorzy Hardkonu

Z przyjemnością mogę Was powiadomić, że nadzwyczajna prężność Kuli oraz Irris zaowocowała wysypem nagród na tegoroczny Hardkon. Nasi orgowie zasiedli do maili oraz telefonów i zaczęli wydzwaniać do prawie wszystkich firm jakie znają i jakie mając cokolwiek wspólnego z fantastyką (czasem jest to bardzo odległy związek na zasadzie „Słyszałem ze syn prezesa był w kinie na Władcy Pierścieni”.)
Trzeba przyznać że twarde negocjacje (w języku polskiej polityki znane jako „hardkore negocjacjons) przyniosły niebywałe efekty. Oto lista firm, sklepów, wydawnictw, organizacji jakie zechciały wesprzeć naszą imprezę:
Nowa Gildia, Videograf II , Prószyński, Fabryka Słów, Rebis, RedHorse, Post, Taurus Media, Portal, Egmont, Bellona, Q-workshop, Science Fiction Fantasy i Horror, Zoltar, Rebel.
Co to oznacza dla was, drodzy konwentowicze?
KUPĘ NAGRÓD
Kilkadziesiąt - konkretnie - prawie setka książek i komiksów. Archiwalne numery SFFiH, Gry, kostki i gadżety. Pełna lista nagród i informacje o przygotowywanych na HARDKON premierach gier i książek pojawią się sukcesywnie.

Dla uczestników poprzedniej edycji jest jeszcze jedna ważna informacja:
Smoki Fortuny w pełnym blasku od srebra do atramentowej czerni zagoszczą na HARDKONIE w ilości określanej w HOMMach jako “Swarm”. Potwierdzone, zaklepane,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dibbler




Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 8:12, 21 Lip 2008 Powrót do góry

Planszówki na Hardkonie

Mały jakiś czas temu napisał : Ilości bang!! w games roomie mogą przekroczyć masę krytyczną. Może i przekroczą, mam taką szczerą nadzieję. Ja ze swojej strony jak obiecałem informuję o tym co w chwili obecnej Hardkonowy games room będzie miał Wam do zaoferowania gdy zechcecie odwiedzić jego progi znużeni terenówkami i Larpami.

Na początek sponsor. Tadam, tadam, tadam Gry na H888 zapewnia znany i lubiany sklep Rebel, za co serdecznie dziękujemy. Wśród tytułów które udostępniono nam na konwent znalazły się w kolejności absolutnie nie alfabetycznej : Skoki Narciarskie, Agricola, Wysokie Napięcie, Ticket to ride USA, Neuroshima Hex Nowa i Stara, Mesopotamia, El Grande, Hertz, Antike, Abalone, Mystery of Abbey, Carcasonne, Bohnzanza, High Society, Chicago Poker, Osadnicy z Catanu, Star Munchkin, Glik, Sankt Petersburg, Prawo Dżungli, Jungle Speed, Machina II, Tain i Blefuj.

To jednak nie wszystko w co będziecie mogli zagrać. Monopol, wspomniany już Bang, Cytadela i jej konwentowa mutacja- Conventowo, Inwigilacja, Mag Blast, Condotiera, Warcaby, Chińczyk Te tytuły i jeszcze kilkainnych będzie do Waszej dyspozycji.

A do tego jeszcze nie planszówkowe ale gejmsowe: tenis stołowy, dartsy, siatkówka, pokerek i kilka atrakcji które trzymamy w zanadrzu - jak gamesroomowy program lojalnościowy.

Specjalnie dla was wstępna lista konkurencji w games roomie.
Kolejność tak jak z grami absolutnie przypadkowa:

1) Robin Hood? Wilhelm Tell? dartsowy trójbój rzutowy. Zagramy w
klasyczne 301, criceta i rzucaj w ciemno

2) Czy uda się Wam przetrwać? Czy Moloch rozniesie Was w pył?- Turniej
Neuroshimy Hex

3) Kto jest najszybszy i najbardziej zwinny w Gliśnieńskiej Dżungli? Kto
zdobędzie Totem Mistrza?

4) 321 Abalone kto będzie górą czarne czy białe?

Dodam jeszcze ze Games Room jest organizowany dzięki współpracy ze sklepem REBEL.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dibbler




Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 8:15, 23 Lip 2008 Powrót do góry

Sercem Hardkonu sa oczywiście LARPy. W tym roku mamy ich naprawdę sporo, we wszelakich konwencjach. Dziś wrzucam informacje o jednym z nich, bede cyklicznie dodawał kolejne:)

Alien. Siedmiu marines i prom. Nie licząc obcych.

Nazwa: Alien - siedmiu pasażerów
Typ gry: nocna, drużynowa, gra ze scenariuszem, specjalna mechanika
Czas gry: do 2 godzin
Autorzy: Widłak i Owca

Noc. Tropikalny las… W tej mgle światło latarki rzucało gęsty słup światła. Baterie były na wyczerpaniu. Te od detektora ruchu już się dawno wyczerpały. Żołnierze Gildii Kosmicznej nie ucieszyli się z tego faktu. Nawet pocieszanie majora, że “to były zające” nic nie dawało. To było za duże i za szybkie nawet jak na zające.
Szeregowemu Czereśniak nie dawało to spokoju. Obsługiwał detektor zanim ten padł. Myślał cały czas o tym. “Co prawda cała puszcza nocą żyje. Wszędzie się dało słyszeć jej odgłosy.” - szeregowy argumentował sobie ilość punktów na wskaźniku.
“Ale czy naprawdę wszystkie te pieprzone “zające” podchodzą na 10, 15 metrów? A nawet jeśli. To czemu nie znikały? Major mówił “Niee… one poprostu są ciekawe”. Tak, tak panie majorze, ale dlaczego one idą za nami i skąd do kurwy nędzy w tym lesie jest tyle zajęcy?”
Nagle gdzieś usłyszał poruszenie. Zdławiony krzyk. Upadła latarka. Czereśniak odwrócił się szybko. Major już nie żył. Coś mu oderwało głowę…

Zające były wkurwione.

I głodne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dibbler




Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 8:16, 23 Lip 2008 Powrót do góry

No i jeszcze jedna ważna informacja:

Dojazd na HARDKON

W tym roku zdecydowaliśmy się na organizację z dala od trójmiejskiej metropolii, więc dostęp jest odrobinę utrudniony, przynajmniej w stosunku do zeszłerocznej edycji.
Po pierwsze: sprawdźcie jak najłatwiej dostać się do słynnego swym krzyżackim rodowodem i wspaniale zachowanym zamkiem miasta Bytów.
A następnie zerknijcie na link “Przystanku Alaska“ (http://www.alaska.babel.pl/)
Tam na stronie znajdziecie dział “Jak tu dotrzeć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dibbler




Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 8:16, 28 Lip 2008 Powrót do góry

Sercem Hardkonu sa oczywiście LARPy. W tym roku mamy ich naprawdę sporo, we wszelakich konwencjach. Dziś wrzucam informacje o tych, które już zostały zgłoszone i rozpisane lista może się jeszcze rozrosnąć… na pewno się nie skurczy.
Tak wiec jedziemy, dziś gry programowe przygotowane przez organizatorów i osoby z nimi zaprzyjaźnione:

a) Alien. Siedmiu marines i prom. Nie licząc obcych.

Nazwa: Alien - siedmiu pasażerów
Typ gry: nocna, drużynowa, gra ze scenariuszem, specjalna mechanika
Czas gry: do 2 godzin
Autorzy: Widłak i Owca

Noc. Tropikalny las… W tej mgle światło latarki rzucało gęsty słup światła. Baterie były na wyczerpaniu. Te od detektora ruchu już się dawno wyczerpały. Żołnierze Gildii Kosmicznej nie ucieszyli się z tego faktu. Nawet pocieszanie majora, że “to były zające” nic nie dawało. To było za duże i za szybkie nawet jak na zające.
Szeregowemu Czereśniak nie dawało to spokoju. Obsługiwał detektor zanim ten padł. Myślał cały czas o tym. “Co prawda cała puszcza nocą żyje. Wszędzie się dało słyszeć jej odgłosy.” - szeregowy argumentował sobie ilość punktów na wskaźniku.
“Ale czy naprawdę wszystkie te pieprzone “zające” podchodzą na 10, 15 metrów? A nawet jeśli. To czemu nie znikały? Major mówił “Niee… one poprostu są ciekawe”. Tak, tak panie majorze, ale dlaczego one idą za nami i skąd do kurwy nędzy w tym lesie jest tyle zajęcy?”
Nagle gdzieś usłyszał poruszenie. Zdławiony krzyk. Upadła latarka. Czereśniak odwrócił się szybko. Major już nie żył. Coś mu oderwało głowę…

Zające były wkurwione.

I głodne.
b) Pierun

Widniało gdy Szeptucha po ziela w bor wchodziła, z rana samego zbierane lepiej bóle uśmierzały a cierpiał na nie okrutnie stary kniaź Budziwoj odkąd sioło ze swymi ludźmi opuścić musiał. Plaga robactwa padła na domostwa mięsa psując, wodę trując i lęgnąc się nawet pod pościelą. Żertwy składano by Bogów nakłonić do pomocy, na nic jednak prośby się zdały jak i próby przegnania robaków wywarem, dymem czy zaklęciami . Klątwa? Urok straszny? . Uradzono by opuścić sioło na trzy cykle księżyca a wyzdycha ścierwo z głodu i pragnienia. Tako pierwszy tydzień minął a już widać, że kniaziowi klimat tutejszy nie sprzyja i powoli zaczyna się szeptać równie często kogo by tu na nowego wodza obrać gdy ten do Nawi się uda jak i za czyją sprawą i mocą i za jakie przewiny plaga nadana została. I Szeptucha myśli wyrywając kolejne ziele. I dziwi się, że choć stara i za mądrą uchodzi, sekretu zgłębić nie może…

Nazwa: Pierun
Typ gry: konwencja słowiańska, bezpieczna broń
Czas gry: 5-6 godzin
Autor: Kucik
Liczba graczy: ok. 40
Strój: słowiański

Przywróćmy do życia stare, mityczne stwory i zapomniane klechdy! Zapraszam wszystkich na zdziaczałego larpa, na którym będziecie mogli przeistoczyć się w waszych przodków z czasów, w których nikt nie myślał jeszcze o chrzcie ani nawet o Polsce jako kraju; spróbować swoich sił w zielarstwie, wymyślać uroki, walczyć w imię swoich bogów lub zostać jednym ze słowiaskich demonów.
Ostrzegam, że z racji nieścisłości i wielu niewiadomych w słowiańskiej mitologii i demonologii jedynymi obowiązującymi będą te opracowane przeze mnie, by na samej grze i przed nią nie dochodziło do kłótni w stylu: ‘Ale ja czytałem, że było inaczej’.

Szeptucha dziękowała Mokoszy za leśne jagody i korzenie gdy zauważyła zbliżającą się postać. Może by się nie zdziwiła gdyby nie to, że owa postać spadała z nieba… Młody, długowłosy chłopak upadł głucho na dużą kępę paproci, wytrzeszczył oczy ze zdziwienia, przetarł a potem spojrzał na wiedźmę. Poznała go choć wyrósł i zmężniał.
-Tyś jest kniaziowym synem w burzy powitym co na chmury wciągnięty płanetniczą służbę czyni. Długo twój ojciec straty nie mógł przeboleć. Cóż się stało, żeś na padół wrócił?..

c) Dni Plagi

Był taki czas, gdy cywilizacja jeszcze nie tknęła kaszubskich borów. Był taki czas, kiedy każde wejście do lasu mogło się skończyć dla człowieka śmiercią. Czas, gdy podczas pełni księżyca nawet najodważniejsi ryglowali mocno drzwi. Czas, gdy nocą rozlegało się wilcze wycie…

Podczas gdy ludzie toczyli mało znaczący spór o to, czy mocniejszym bogiem jest trup na krzyżu, czy spróchniała drewniana rzeźba o trzech twarzach, za ich oczami toczyła się walka o prawdziwy kształt świata.

Jednak nie tylko trwoga i strach były wyznacznikiem tych czasów. Było coś jeszcze. Ludzie nie byli jeszcze wtedy skarlali. Odwaga, honor, lojalność były wartościami najważniejszymi. Mroczne Wieki to nie tylko czas strachu i zabobonów… to również czas prawdziwych Bohaterów.

Na Pomorskie ziemie przybył Zakon Najświętszej Marii Panny, by chronić biednych wieśniaków przed pogańskimi zabobonami i potworami.

A wraz z zakutymi w zbroje rycerzami przybyło na Pomorze coś jeszcze… Coś, czego wycie budziło pierwotny lęk w sercach przepełnionych wiarą w Jedynego Boga…

… a przecież pomorskie lasy tez nie były nigdy ciche.

Pod pajęczym całunem oddzielającym realny świat od tego, co nie z tej ziemi, toczy się pradawna walka istot, które istniały nim pierwszy wilk spojrzał tęsknie w twarz Luny. Walka w której zasady właśnie maja się zmienić.

Tytuł Gry: Dni Plagi
Świat Gry: Wilkołak: Mroczne Wieki
Konwencja: Jak sama nazwa wskazuje… Włochate i Zębate średniowiecze
Autorzy: Egorek i Dibbler
Strój: Średniowiecze
Mechanika: Gify z mechanika własną, a walka na paski:)
Czas gry: 4-5h
Ilość Graczy: 40+

Zapraszamy na Wilkołaczego LARPa w realiach starego Świata Mroku. Razem na parę godzin przeniesiemy się do średniowiecza i przemierzać będziemy pomorska puszczę. Dowiemy się jakie naprawdę były cele Krzyżaków przybyłych na Pomorze i kto na nich tu oczekiwał.
Poznamy prawdziwe oblicze prastarego konfliktu jakiego próżno szukać w podręcznikach do historii. Przekonamy się czy nasz świat jest tym jedynym i najlepszym…Dane nam będzie zobaczyć czym jest prawdziwe męstwo i największa podłość.

d) Łowcy Czarownic

Z północnych pustkowi, niczym potężne fale oceanu, na świat wkraczają plugawe hordy, niestrudzonych wojowników kroczących ku pożodze świata. Nie potrzebują odpoczynku, nie znają leku. Zrodzone z ciemności, wylewają się na świat, niczym plaga tocząca ziemie ludzi. Mają tylko jeden cel. Chcą pogrążyć świat w ogniu i chaosie.

Z wiecznie skrytych krain, okrytych mgła i grobowym całunem, hordy zapomnianych i na wieki martwych bohaterów, maszerują, chłostane biczem swych przeklętych panów. Powstali, niczym minione cienie wieków, zdolne do okrycia kolejnym mrokiem świata śmiertelnych.

Wgłębi ciemnych i powykręcanych drzew nieprzebytego lasu Drakwald, czyhają cienie potwornych istot. Zrodzone z mroku, kryją się w samych trzewiach puszczy. Przyciąga je tylko jedno… Plugawe obeliski przeklętej czwórki, niczym choroba tocząca ciało, pną się ku niebu. Ich zew omiata każdą istotę, wypaczając ją on środka.

Jednakże w tym na pozór zapomnianym i okrytym mrokiem świecie jest nadzieja. Niczym płomyki świec wśród wiecznej nocy, ich siła, wiara i męstwo rozświetlają nieprzeniknione ciemności. To dzięki nim potężne Imperium stoi dzielnie opierając się najazdom barbarzyńskich hord potworów. Bowiem czym byłoby potężne armie, jeżeli kraje ludzi trawi choroba od samego wnętrza. Czym byłoby Imperium bez Łowców Czarownic?

Jednak czy nie są równie okrutni i przeklęci, jak potwory, z którymi przysięgli walczyć? Czy samo ich imię nie napawa lękiem słabych mieszkańców Imperium?

Tytuł Gry: Łowcy Czarownic
Świat Gry: Warhammer Fantasy Role Play
Konwencja: Na wpół LARP na wpół gra terenowa wśród gęstych puszczy Drakwaldu
Autorzy: Baldwin & Latający Dzban
Strój: Średniowiecze oraz to co żyje w cieniu drzew…
Mechanika: Bezpieczna broń
Czas gry: 3-4 h
Ilość Graczy: 30+

Czy jesteście gotowi, aby wkroczyć w cienie drzew Drakwaldu? Czy macie aż tyle odwagi, by stanąć oko w oko z potworami czyhającymi w trzewiach puszczy? Czy okażecie niezachwianą wiarę i siłę umysłu w starciu z tajemnicami chaosu?

Któż wie… Może to wam pisane będzie zyskać chwałę, godną najznamienitszych bohaterów? Jeżeli nie, czekać was będzie los na wieki przeklętych…

Tak. Czas zakończyć ten mroczny wstęp. Zapraszam wszystkich na tajemniczego LARPa w klimatach Warhammera. Wcielimy się w dumnych Łowców Czarownic lub staniemy po stronie plugawych istot chaosu i przeżyjemy niezwykła przygodę, przesyconą zagadkami i przesłoniętą mrokiem mrocznego Drakwaldu.

Jeszcze tylko jedno: przed wyruszeniem w drogę, dobrze zebrać drużynę…

e) Emeraldowy Turniej


- Ojcze, ojcze słyszałeś??
- mh?
- to już jutro na dworze cesarza zbiorą się delegaci wszystkich klanów!! zjeżdżają się do nas ze wszystkich stron!
- mówisz o tych błaznach tam noszących beczki i słomę?
- nie, nie prawdziwi samurajowie!
- ah masz na myśli pretendentów do tytułu Emeraldowego Czempiona?
- pre…. co ?
- nie ważne… znów przyjadą to naszej oberży parszywe świnie z klanu lwa i zaczną się rozróby i żarcie na koszt obsługi! poniszczone meble, zaplute podłogi, a kto za to wszystko zapłaci? my oczywiście. tak synu Ty i ja! Psia ich mać…
- yy, tato racz się odwrócić.
- ?
Jego oczom ukazała się potężna postać w zbroi trzymająca w ręku miecz.

Tytuł Gry: Emeraldowy Turniej
Świat Gry: Legenda Pięciu Kręgów
Konwencja: Gadana
Autorzy: Mirage & Kuki
Strój: L5R / Orient
Mechanika: Słowa ponad bezpieczną broń, ale w ostateczności…
Czas gry: 4-5h
Ilość Graczy: 30+

Mamy ogromną przyjemność zaprosić was do wspaniałego cesarstwa - Rokuganu. Jak już wiecie ogłoszony został turniej na Emeraldowego czempiona - najwspanialszego szermierza całego cesarstwa! Posada ta choć niezwykle prestiżowa jest również wyjątkowo wymagająca. Dlatego też najlepsi kandydaci z całego Rokuganu zostali zaproszeni.
Tylko tutaj będziecie mieli okazje przedkładać honor oraz misję ponad własne życie, będzie wam dane okazje wcielić się w mężnych samurajów z Klanu Lwa, mądrych shugenja z Klanu Feniksa czy też może artystę z klan Żurawia.
W miarę możliwości obowiązywać będą stroje w barwach klanowych ( o tym za kilka dni), znaczna część postaci będzie przydzielona jeszcze przed konwentem ( w grze będą występować przedstawiciele wszystkich wielkich klanów oraz kilku pomniejszych).

f) „S.D.P.S.O.”

Tytuł Gry: „S.D.P.S.O.”
Świat Gry: Fallout
Konwencja: Post-Apokaliptyczna
Autorzy: Vitalius&Ramirez
Strój: Obowiązkowy (jezeli ktos NAPRAWDE nie mogl, to jakos przeboleje)
Mechanika: ASG-Sprężynowe, Zakaz Elektryków i Gazowców
Czas gry: 5-6 g. (oby)
Ilość Graczy: max.30


Słońce leniwie wspięło się na poblakły nieboskłon i oświetliło południowy promieniami małe miasteczko „Przystań” . Znajdujące się nieopodal, dużego skażonego promieniowaniem jeziora, miasteczko powstało dość niedawno, jakieś kilka lat temu. Założyli je wędrowcy podróżujący karawanami, a wszystko zaczęło się od jednego baru,… ale to już inna historia.
To, w czym weźmiecie udział będzie symulatorem takiego jednego szarego, gównianego dnia wyrzutka, który przeżył swoją śmierć, aby odrodzić się w ludzkim piekle.

Symulator Dnia Po Sądzie Ostatecznym. Można by pomyśleć, że waszym jedynym i głównym celem będzie przeżycie, ale czy na pewno? Czy szukając w piaskach przeszłości można liczyć tylko na okruchy, które zapewnią wam przeżycie następnego dnia? Nic bardziej mylne, można znaleźć o wiele więcej… jeżeli zaufa się swoim towarzyszom, i swojej broni.

Larp „S.D.P.S.O.” odbywać się będzie na dość sporym obszarze, takie jest główne założenie, mechanika natomiast będzie już niebawem rozpisana dokładniej. Co do broni, … ASG tylko i wyłącznie, biorąc też pod uwagę bezpieczeństwo i grywalność dopuszczalne będą tylko bronie sprężynowe. Jednym słowem Elektryki i gazowce będą nie dopuszczane do gry. (jeżeli coś się zmieni to dam znać).



g) Identity 02

raport obserwacyjny nr 21843

Ludzkość stanęła na krawędzi zagłady – zepchnięta na kraniec Galaktyki zmaga się z genetyczną zarazą. Ciała przedstawicieli gatunku ulegają rozkładowi w chwili ukończenia przez nich 25 roku życia. 10 statków badawczych eksploruje przestrzeń w poszukiwaniu śladów nieskażonego materiału genetycznego.
Identity 01 i 08 – brak danych

Identity 04 – sektor KW 651, uszkodzony, pod obserwacją,

Identity 07 – sektor CG 980, pod obserwacją

Identity 10 – sektor QN 425, pod obserwacją

Identity 02 – sektor SW 367, orbita,




< end >
.
.
.
.

<&!@547AA!>
<@error>

Tytuł Gry: Identity 02
Świat Gry: autorski
Konwencja: SF, realia „Fundacji” Asimova, „Przybysza” Cherrych lub, jeśli ktoś woli, serialu Star Trek
Autorzy: Lucjan, Irris
Strój: roboczy (ponownie polecamy Star Trek)
Mechanika: elektroniczna. Mechanika walki: hard&real (do słowa „pas”) + pistolety na wodę.
Czas gry: około 4 h
Ilość Graczy: 20

Rozdawanie ról i briefingi - w niedzielne, hardkonowe przedpołudnie. Szczegóły mechaniki i dramatis personae - wkrótce na forum i stronie konwentu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dibbler




Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:02, 30 Lip 2008 Powrót do góry

Na Hardkonie odbędzie się finał konkursu na najlepszego LARPa. Trzy finałowe gry zostaną zaprezentowane na imprezie i oczywiście będzie można zagrać w każdym z nich. A sa to:

a) Pielgrzym /LARP finałowy konkursu Złota Brama/

Setki a niekiedy nawet tysiące kilometrów dzieliło Pielgrzymów od tego miejsca. Nic to jednak nie znaczyło. Każdy z nich gotów był przebyć taki szmat drogi by spotkać się z Nim twarzą w twarz. By móc wypowiedzieć Jego imię. W końcu zaś by położyć na ołtarzu przeznaczenia swe życie w zamian za błogosławieństwo. Raz do roku. Tylko raz do roku wybrani mieli szansę…
Obóz rozrastał się z każdym dniem. Teraz już setki ludzi zamieszkało w namiotach przed Bramą Wejścia. Każdy z nich liczył ze kapłan wpuści ich na teren Świątyni. Przy jednym z namiotów młody człowiek spakował swój tobołek.
- Dziś wieczorem ryzykujesz życie.
-My wszyscy ryzykujemy znacznie więcej. Nie tylko ja, ale cała nasza wioska ryzykuje utratę wolności.
-Wiesz zatem o co masz go błagać.
-Wiem Ojcze.
Młody powoli ruszył w kierunku Bramy by wysłuchać decyzji Kapłana. Serce biło mu jak szalone.

Tytuł Gry: Pielgrzym
Świat Gry: autorski
Konwencja: kultura na poziomie technologicznym średniowiecza
Autorzy: GlaViuS, Lucjan, Konik
Strój: Średniowiecze
Mechanika: mechanika własna
Czas gry: 4-5h
Ilość Graczy: 16-31

A czy Ty zechcesz przekroczyć z Nami próg Doliny Glishny? Czy zechcesz stać się jednym z poszukujących Go Pielgrzymów, czy też dołączysz do mieszkańców tego najświętszego na Wybranej Ziemi miejsca?
Zapraszamy Ciebie do Doliny.
Zapraszamy do gry w Larpie którego kres wyznaczy zachód słońca.

Dolina Glishny to miejsce święte. Miejsce święte dla wszystkich mieszkańców Wybranej Ziemi. Miejsce święte, do którego od tysięcy lat przybywają Pielgrzymi. Legenda mówi, że to w tej dolinie raz na rok objawia się Najwyższy. Dlatego też raz w roku na progu świątyni stają Pielgrzymi, wybrani spośród tysięcy wiernych. Trzej, którzy, stawiając w zastaw swoje życie, podejmą się próby, w której nagrodą jest błogosławieństwo Najwyższego. Jak zapisał kronikarz Amudar - “Z każdych stu odważnych mężczyzn i tylu też kobiet a jednej ręce policzyć możesz ilu Błogosławieństwa dostąpiło”.

b) Cztery Pokoje /LARP finałowy konkursu Złota Brama/

Czy można czuć się pewnie gdzieś, gdzie nic nie jest takie, jak się wydaje? Postępować racjonalnie w krainie, która rządzi się własnymi prawami? Gdzie fizyka jest jedynie kolejną abstrakcją? Nie oszaleć trafiając do nieznanego miejsca, chwilę wcześniej będąc w swoim własnym domu? A czymże w ogóle jest dom? Myślisz, że Ty byś potrafił sobie z tym wszystkim poradzić? Alternatywą jest przecież coś dużo gorszego niż śmierć.

Tytuł gry: Cztery Pokoje
Świat Gry: Changeling: The Lost
Konwencja: psychologiczny/ personal horror
Autorzy: Aleksandra “Ol” Kościewicz, Michał “Darkhan” Rudziński, Piotr “Vajder” Wajda, Bartosz “Zioło” Zioło - Stowarzyszenie “Wielosfer”
Strój: współczesny
Mechanika: brak/ szczątkowa mechanika własna
Czas Gry: ok. 4h
Ilość Graczy: 24 - 31
Ilość NPC: 0 - 3

Zapraszamy na LARPa osadzonego w klimacie Changeling: The Lost. Jeśli chcesz przeżyć niezapomnianą (dosłownie) przygodę to nie może Cię zabraknąć. Tylko czy starczy Ci odwagi?
Wstąp w świat pełen magii i niesamowitości. Bajki opowiadane na dobranoc już nigdy nie będą takie same…

c) Smocze Jaja /LARP finałowy konkursu Złota Brama/

„Pozwólcie przyjaciele, że się przysiądę. Zaprawdę ciężkie czasy dla nas nastały,
ciężkie. Jaśnie nam Panujący zaniemógł i przepowiadają, że jego koniec bliski. Strach w
ogóle myśleć, co nas czeka, gdy go zabraknie! Możni już poczynają wojska zbierać,
rycerstwo gromadzić… Król nasz wciąż żyw, ale w ich oczach już trwa wojna o władzę.
Słońce zachodzi nad naszą ojczyzną…

Nic na to nie poradzimy, powiadacie… A gdyby była szansa? Zbliżcie się i posłuchajcie. Stary jestem, ale swoje przeżyłem i wiele dane mi było zobaczyć. Słyszeliście legendę o
smoczych jajach? Nie? Wedle owej legendy, sześć jaj, z różnych smoków pochodzących, a
razem zebranych, jest w stanie uzdrowić każdą chorobę! Widzę, że ciężko wam uwierzyć mym słowom. Powiedzcie mi jednak, czy w tak trudnej sprawie nie warto chwycić się choćby
brzytwy?

Popatrzcie, oto jedno z jaj. Tak, proszę, weźcie je. Błysk w waszych oczach mówi, że
przekonałem was chociaż trochę, być może na tyle, byście ruszyli na wyprawę. A może, jeśli
nie przekonuje was szczytny cel tej wyprawy, może przekona hojność i szczodrość Króla. Na
pewno nagrodzi tych, co uratują królestwo od nadchodzącej burzy.

Teraz ruszajcie! Czasu mało zostało, a droga przed wami długa i pełna
niebezpieczeństw! Nie wspomniałem o niebezpieczeństwach? No cóż…”

Nazwa: Smocze jaja
Typ gry: konwencja fantasy
Czas gry: 5-6 godzin
Autorzy: SKFiGF “Grimuar”
Liczba graczy: 25-35
Strój: fantasy, jednolity dla całej drużyny
Zgłoszenia: e-mail: [link widoczny dla zalogowanych], pw na forum do “Bioły”

Kolejny beznadziejny LARP myślicie, jakieś parszywe Smocze Jaja, co to ma być?! No więc nie zdziwcie się bo się zdziwicie. „Smocze Jaja” to naprawdę jajcarski LARP z osobliwymi BNami i jeszcze bardziej zakręconymi questami. Nie macie narzuconych żadnych ról, jak, czy w jakich strojach zagracie zależy tylko od was. Ale łączy was jedno – jajeczne szaleństwo (egg lust). Kto ma jaja ten wygrywa, więc to dzieła!

„Przyjaciele! Jak często mieliście szansę zrobić coś wielkiego? Uratować całe królestwo
przed niechybnie zbliżającą się wojną? Stoicie właśnie przed taką szansą. W grupach
wyruszycie na poszukiwanie smoczych jaj. Aby je zdobyć, przyjdzie wam stanąć przed
wieloma zadaniami, zarówno tymi prostymi jak i wymagającymi więcej sprytu i wysiłku.
Spotkacie na swej drodze wiele barwnych postaci, które będą chciały wam ułatwić albo
utrudnić poszukiwania. Tak wiele zależy od was…”


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dibbler




Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 8:24, 01 Sie 2008 Powrót do góry

Natomiast daniem głównym jest oczywiście Gra Główna. W tym roku będzie się ona toczyła w realiach znanych z systemu RPG Monastyr:

Gra Główna

Pogrążeni w żalu, rozsyłamy tą jakże smutną wieść w świat. Prędzej niźli można było się spodziewać, odeszła z naszego świata by połączyć się w wiecznej światłości z Jedynym, nasza ukochana matka, pani warowni Neszer, Ivana. Wszyscy, którym nieobca była jej dobroć, umiłowanie drugiego człowieka, szczodrość i wielkoduszność, niechaj wzniosą modły ku Jedynemu, gdy tylko wiadomość do nich dotrze, a także czternastego dnia sierpnia, w dniu jej pogrzebu. Wdzięczni będziemy każdemu, kto chcąc okazać szacunek Zmarłej, zdecyduje się przybyć na uroczystość i towarzyszyć Jej, wraz z nami, w ostatniej drodze.

W imieniu rodziny Neszer
Syn Jovan

Drodzy przyjaciele,

Zeszłego lata w trakcie Gry Głównej odwiedziliśmy wspólnie tajemnicze, pełen magii i egzotyki imperium Raashtram. Tego roku zabieramy was w podróż do Dominium, świata fabularnej gry dark fantasy Monastyr.
Bez pomocy sainitów udamy się do niewielkiej warowni Neszer, położonej w południowej części Tylos. Ponad pół wieku minęło, odkąd to spokojne, rolnicze państwo u wybrzeży Morza Białego zostało zajęte przez sąsiednią Agarię. Kilkanaście powstań nie zmieniło sytuacji: Tylosjanom wciąż nie udało się odzyskać utraconej niepodległości. Agaria traktuje Tylos jako swój spichlerz; po każdych żniwach na zachód ruszają karawany pełne płodów tej żyznej ziemi. Z uwagi na ataki bojówek ruchu oporu, są pilnie strzeżone przez agaryjskie wojsko.
Na szczęście do jesieni daleko, trwają żniwa. Czas zbierać plony.
W małej warowni Neszer ustalony rytm zburzyła śmierć.
Odeszła Włodarzowa, powszechnie lubiana i szanowana, szlachetna Ivana Neszer.
Odeszła nagle i całkiem niespodziewanie.

W końcu któż w środku żniw spodziewa się siedemnastu ciosów nożem?

Prolog gry: 14.08.
Gra: 15~16.08
Briefingi indywidualne: 10~13.08
Briefingi grupowe: 14.08
Autorzy Gry:
Lead design: Kula, Owca;
Mały, Widłak, Zuza.
Strój: historyczny / fantasy
Mechanika: bezpieczna broń
Świat Gry: MONASTYR by Wydawnictwo Portal
Autorzy Świata Gry:
Ignacy Trzewiczek, Michał Oracz, Marcin Blacha
oraz
Marcin Chałubiec, Radosław Gruszewicz, Tomasz Jędruszek, Marcin Mortka

Informacje Dodatkowe: Gra Główna to klasyczna terenowa gra fabularna (z ang. LARP). Z bardzo nielicznymi wyjątkami, każdy z uczestników to Gracz; staraliśmy się zminimalizować ilość Postaci Tła. W trakcie Gry nad jej przebiegiem czuwać będzie zespół Mistrzów Gry, którzy będą obiektywnie rozstrzygać wszelkie niejasności dotyczące mechaniki lub scenariusza. Szczegóły dotyczące mechaniki, oraz dział FAQ będą pojawią się sukcesywnie w tym właśnie dziale. Informacje na temat sposobu zgłaszania się po role lub nadsyłania swoich postaci – już wkrótce. Do tego czasu, na wszystkie pytania odpowiadać będziemy na Forum.

Zapraszamy do Dominum, zapraszamy do Tylos, do Neszer


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kuba




Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 19:29, 01 Sie 2008 Powrót do góry

Lepiej dmuchać na zimno, więc...

poza grą główną, na miejscu będzie możliwość zapisania się na wszystkie pozostałe larpy, PRAWDA? Smile

Mam już gotowe postacie i kostiumy do owych larpów, czy można by zamieścić tu kontakty do prowadzących je mistrzów gry tak by móc już teraz z nimi omówić kwestie gry?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dibbler




Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 8:14, 06 Sie 2008 Powrót do góry

Kubuś==>

Bedzie można zapisać sie na miejscu na wszystkie gryy łacznie z gra główną. Kontakty znajdziesz na forum Trójmiejskiej Incjatywy Rpegowej a w dziale Hardkon (pisze tam wiekszośc MG prowadzacych LARPy.)

[link widoczny dla zalogowanych]


Co do postaci to nie wiem jak to jest u innych ale wydaje mi sie że MG przydziela stworzone postacie, pozwala to utrzymac fabule w kupie i opowiedziec ciekawą historie.

Obiecana informacja o dojazdach. Najlepszym rozwiazaniem będzie władowanie się w Gdańsku lub w Gdyni do PKSu w kierunku Bytowa:

GDAŃSK:

11:15 - 13.38
11.30 - 13.50
14:35 - 16:55
15:30 - 17:50
20:35 - 22:35

GDYNIA:

12:00 - 14:23
18:10 - 20:28
14.00 - 16.28 (kursuje pon-pt!)
16.00 - 18.28

W Bytowie dzwonicie po Hard-Taxi

512 09 10 91 - Konik
510 75 27 47 - Dibbler

I miły dyspozytor wysyła po was samochód.
Koszt przejazdu z Bytowa do Gliśna to 4zł. Musimy oddać kierowcy za beznynę i za straty moralne wynikające z tego że musi być trzeźwy.

Prosze was o zorganizowanie się w jakieś grupy coby nie trzeba było jechać po jedną osob


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dibbler dnia Śro 8:14, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kuba




Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 22:35, 14 Wrz 2008 Powrót do góry

Mija miesiąc od owej imprezy...

W składzie: Agnieszka (Achu), Marcin (Redi), Michał (Draganor), Paweł (Gołąb) i ja, ruszyliśmy na Hardkon jako wielką niewiadomą, pod wspólnym szyldem "Allenstern Team". Dlaczego było warto pojechać?

+ cena: 70 zł. Za 10 dni przeróżnych larpów, gier terenowych, konkursów, pokazów filmowych, świetnej zabawy od świtu do świtu to taniocha... czy raczej uczciwa cena.

+ systemy: Legenda Pięciu Kręgów, Wilkołak, Alien (na podstawie filmów, nocny LARP, faworyt), Monastyr (gra główna) + kilka naprawdę ciekawych systemów autorskich.

+czas wolny: nie chcesz grac w danym larpie? W między czasie inne atrakcje. Kilka kartonów planszówek fantasy, brechtowych karcianek, pokazy kina amatorskiego, gatunku gore i kina klasy Z. 100 metrów do jeziora... Allenstern Team zajął 2gie miejsce w strzelance Zoltar (rodzaj paint balla w lesie, tyle że na podczerwień - wypas!)

+ świetni ludzie. Na tyle zajebiści, że oddaliśmy im dusze.

+ Miejsce z dala od turystów & cywilizacji

+ świetna organizacja. Konsekwentna, asertywna i słowna. Zadbano o nas, abyśmy sie dobrze bawilii niczego nam nie brakowało

... z dumą muszę tez przyznać, iż zostaliśmy docenieni przy rozdawaniu nagród w wielu kategoriach. Zajęliśmy pierwsze miejsca za najlepsze kostiumy oraz najlepiej odegrane postacie! Z Agnieszką do auta zanieśliśmy dosłownie karton nagród: komiksy, ksiązki, gry... Smile Było to fajne, biorąc pod uwagę, iż na zeszłym alku upominki przypadły chyba wszystkim poza nami Rolling Eyes

Dziwię się też organizatorom Alka, do których ludzie z Hardkonu pisali z propozycją zrobieni alka u nich - miejsca i czasu do tego było w bród. Nie trzeba byłoby się męczyć z pozwoleniami, sponsorami i resztą biurokracji, o to zadbali już ludzie z hardkonu. Wystarczyłoby przyjechać i poprowadzić, a trzeba dodać - poświadczy o tym reszta - że teren nad jeziorem był uderzająco podobny do tego jaki jest w lasku miejskim. Czemu nikt z allensternowych orgów nie odpowiedział? Nie wiem. Zmarnowana okazja, szkoda.

Podsumowując: impreza była świetna, pełen profesjonalizm, nie bawiłem się tak od lat. Nie wiem co nasi nowi przyjaciele z Trójmiasta przygotują następnym razem, ale jedno wiem na pewno: ja tam pojadę z całą pewnością. Będzie warto...


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Kuba dnia Nie 22:38, 14 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Achu




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 23:42, 14 Wrz 2008 Powrót do góry

Podpisuję się pod tym wszystkimi łapkami.

Kuba w swej skromności zapomniał powiedzieć, że całą drużyną zrobiliśmy naprawdę dobrą reklamę Alka. Przygotowanie strojów na każdego z larpów (czasem nawet bardzo improwizowanych, acz klimatycznych) i świetnie odgrywane role przez chłopaków sprawiły, że zostaliśmy zapamiętani jako sumienni gracze, a co za tym idzie - Allenstern też został tak postrzegany. Cóż, w końcu tak nas nazwano (mam nadzieję, że nie pogwałca to praw autorskich do nazwy i nikt nas nie pozwie ; ) ), więc każdy z obecnych na Hardkonie, nawet jeśli wcześniej o Alku nie słyszał, teraz już wie, że to porządna impreza. Zresztą nie omieszkaliśmy wspomnieć o plusach Allensternu, którym są chociażby właśnie stroje (roczny postęp między 1 a 2 był kolosalny, ciekawe co to by było, gdyby w tym roku jednak wyszło).

Prawdę mówiąc liczyłam, że spotkamy na Hardkonie trochę twarzy z Allensternu, każdemu, kto się nad wyjazdem zastanawiał, a spasował, mogę z czystym sumieniem powiedzieć: żałujcie.

Organizatorzy, pomijając, że są niesamowicie pozytywni, znają się na rzeczy, działają sprawnie i bez niepotrzebnego szumu wokół problemów - po prostu je rozwiązują. Odniosłam wrażenie, że nie znają słowa 'niemożliwe'. Nie było nawet problemu, choć to impreza dla pełnoletnich, żeby udział w grze brała także 2, 3? letnia córeczka (naturalnie pod opieką mamy).

Jest też jeszcze jedna sprawa, która mnie zastanawia. Na konwencie był rozstrzygany konkurs Złotej Bramy. Do komisji organizatorzy zbierali przedstawicieli z każdego poważnego i średnio poważnego konwentu, jednak organizatorzy Alka byli jedynymi, którzy na ich zaproszenie współpracy nawet nie odpowiedzieli... doprawdy dziwi mnie to. No ale to nie nasza sprawa, nie? ; ) w końcu my tam byliśmy i w pewnym sensie braliśmy udział w ocenianiu (głos graczy liczył się bodajże w 60 czy 70%).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gołąb




Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nidzica / Olsztyn

PostWysłany: Pon 17:46, 15 Wrz 2008 Powrót do góry

Achu, Kubuś widzę, że napisaliście już wszystko co najbardziej utkwiło mi w pamięci...
Jedyne co mi pozostało to podpisać się pod tym wszystkim i podziękować za wspólną grę Very Happy

Pozdrawiam
Gołąb


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gołąb dnia Pon 17:47, 15 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Misiek




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: ...z piekła rodem.

PostWysłany: Czw 13:50, 18 Wrz 2008 Powrót do góry

Yeah... naprawdę nie mam nic do dodania. Klasa impreza... byle do następnego razu Wink Może z większym "Allenstern team"? Wink

A wyżej wymienionym szczerze dziękuję za te kilka dni... miło było z wami grać i bawić się! Smile

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gołąb




Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nidzica / Olsztyn

PostWysłany: Czw 19:05, 18 Wrz 2008 Powrót do góry

Przypomniała mi się dość istotna sprawa Cool
Tak jak napisał Kubuś płaciliśmy 70 zł ale tylko dla tego ponieważ akredytację płaciliśmy na miejscu.
Jeśli ktoś zdecydował się na Hardkon do 30 kwietnia płacił tylko 30 zł wiec cena jest naprawdę śmieszna Very Happy
Jeśli do 30 czerwca 50 zł
Dopiero po 30 czerwca akredytacja wynosi 70 zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)