Forum Grupy Rekonstrukcji Fantastycznej Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 MECHANIKA na Allenstern 2007 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Fensir




Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 280 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Wto 21:01, 07 Sie 2007 Powrót do góry

Caern napisał:
/ciach/


Ehh, cóż tu powiedzieć. Koszt broni palnej jest śmiesznie mały. Za 4PP mamy narzędzie śmierci. A teraz jak wiadomo, łatwo można dostać replikę i tanio, pistoletu. IMO umiejętność broń palna czy inny diabeł powinna kosztować przynajmniej 6PP, bo jest to po prostu zabójstwo. Swoją droga powinna nie działać w deszczu, ale to już inna historia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyel




Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:17, 08 Sie 2007 Powrót do góry

Fensir napisał:
Caern napisał:
/ciach/


Ehh, cóż tu powiedzieć. Koszt broni palnej jest śmiesznie mały. Za 4PP mamy narzędzie śmierci. A teraz jak wiadomo, łatwo można dostać replikę i tanio, pistoletu. IMO umiejętność broń palna czy inny diabeł powinna kosztować przynajmniej 6PP, bo jest to po prostu zabójstwo. Swoją droga powinna nie działać w deszczu, ale to już inna historia...


O wiele dziwniejszą rzeczą jest różnica kosztu między bronią zwykłą i dwuręczną -same zyskanie tak dużego zasięgu (180cm? Shocked ktos próbował walki metrowym mieczem przeciw niemal dwumetrowej włóćzni Shocked ?) jest warte kilku punktów a tu na dodatek broń ta zadaje większe obrażenia ! ! !

Mam dziwne wrażenie, że przecietna druzyna powergamerów-klepaczy będzie oddziałem pikinierów..tylko ciekawe ile takich druzyn na LARPie się pojawi ... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Caern
Ojciec Założyciel



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Allenstern

PostWysłany: Śro 15:16, 08 Sie 2007 Powrót do góry

Cyel napisał:

O wiele dziwniejszą rzeczą jest różnica kosztu między bronią zwykłą i dwuręczną -same zyskanie tak dużego zasięgu (180cm? Shocked ktos próbował walki metrowym mieczem przeciw niemal dwumetrowej włóćzni Shocked ?) jest warte kilku punktów a tu na dodatek broń ta zadaje większe obrażenia ! ! !

Mam dziwne wrażenie, że przecietna druzyna powergamerów-klepaczy będzie oddziałem pikinierów..tylko ciekawe ile takich druzyn na LARPie się pojawi ... Rolling Eyes


Niekoniecznie. Po pierwsze noszenie się z takimi pałąkami jest bardzo niewygodne. Po drugie rzeczywiście walka bronią dwuręczną daje przewagę, ale w otwartym terenie. A pamiętajcie, że teren naszej gry to las, w dodatku gęsty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fensir




Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 280 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Śro 16:46, 08 Sie 2007 Powrót do góry

Cyel napisał:
O wiele dziwniejszą rzeczą jest różnica kosztu między bronią zwykłą i dwuręczną -same zyskanie tak dużego zasięgu (180cm? Shocked ktos próbował walki metrowym mieczem przeciw niemal dwumetrowej włóćzni Shocked ?) jest warte kilku punktów a tu na dodatek broń ta zadaje większe obrażenia ! ! !

Mam dziwne wrażenie, że przecietna druzyna powergamerów-klepaczy będzie oddziałem pikinierów..tylko ciekawe ile takich druzyn na LARPie się pojawi ... Rolling Eyes


Primo: Przy koszcie 4PP dla broni dwuręcznej jest ona wyważona, czemu? Bo nie zadziałasz nią na 3 metry, i nie wszędzie znajdziesz zamach (cholerny brak sztychów...).
Duo: Bronią palną zadasz zawsze 3pkt. obrażeń, a bronią dwuręczną, już od średniego pancerza zadajesz tylko dwa. Poza tym, przy posiadaniu dwóch pistoletów możesz zabić bardzo żywotną postać Smile

A co do drużyn: Na obecnych zasadach mocna drużyna to pryszcz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rav




Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nidzica

PostWysłany: Pon 8:30, 13 Sie 2007 Powrót do góry

Skoro oficjalnie obowiązujące zasady już się ukazały, zaczynam się dopytywać:

1. Czemu pierwsza pomoc działa tylko w trakcie agonii jakiejś postaci? Nie można kogoś podleczyć, jeśli stracił np. 1 pasek życia?
2. Paski życia - jakiej będą długości i z czego zamierzacie je przygotować?
3. Pieniądze! Wiem, że ORG-owie na starcie przydzielają każdemu daną ilość pieniędzy. To samo tyczy się pieniędzy z questów, czy o te już trzeba samemu zadbać? (tutaj mogę na priv dokładniejszy opis wysłać, żeby nie zdradzać za dużo)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Thjazjan
Allenstern ORG



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 388 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: z daleka

PostWysłany: Pon 9:22, 13 Sie 2007 Powrót do góry

to ja może tak:

Ad2. Paski życia wszyscy dostaną przed grą i zobaczą w jednym czasie. Jak będzie wiadomo wcześniej to jeszcze ktoś może wpaść na pomysł dorobienia sobie na własną rękę.

Ad3. Pieniądze są już gotowe i my zajmiemy się ich rozpowszechnianiem, zarówno na początku jak i w questach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zielak




Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Allenstern

PostWysłany: Pią 21:34, 17 Sie 2007 Powrót do góry

Taka krótka refleksja przed koncem LARPa, nie wiem jak byla mechanika w zeszłym roku, ale w tym praktycznie zabiła walkę o Jagerfort.
Kazdy wie o czym mowie, frustracja była wszędzie. Ogólny brak dynamiki zabił zdobywanie fortu...
Oczywiscie żalu nie chowam tylko takie spostrzeżenie trzeźwym okiem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jackal777




Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 23:03, 17 Sie 2007 Powrót do góry

Pax, nie możecie nic mówić aż nie powiem koniec paxu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)